Even voorstellen: vrijwilliger Nienke Pleket

Ik ben Nienke Pleket en ik ben sinds twee jaar vrijwilliger bij Hondenvereniging Zeewolde, ik doe de Marketing voor de hondenvereniging.

Twee jaar geleden stond ik na een grote reorganisatie bij het bedrijf waar ik werkte, op straat. Ik werkte daar als Marketeer en deed de online marketing, regelde evenementen, communicatie, van alles. Omdat ik graag wel mijn kennis wilde blijven gebruiken én er bij de hondenvereniging net een vacature bleek te zijn voor vrijwilliger marketing, ben ik dat gaan doen.

Ik zorg voor alle tekst op de website (ja, ook dit stukje dus…) en voor de meeste berichten op Facebook en Instagram. Samen met Henry Doornekamp van Het Medialab heb ik begin dit jaar de geheel vernieuwde website mogen opzetten. Dat was ook ontzettend leuk om te doen.

Naast dit vrijwilligerswerk doe ik nog veel meer vrijwilligerswerk. Ik ben Buurtbemiddelaar in Zeewolde, ik ben Scheidingsbuddy bij Humanitas en ook voor Stichting Stiefacademie Nederland zorg ik voor de marketing.

En dan heb ik nog sinds vorig jaar mijn eigen praktijk, Relatiewerk Zeewolde. Want na die reorganisatie besloot ik om toch niet meer de marketing in te gaan, maar om een mediation opleiding te gaan doen. Daardoor ben ik nu familie mediator (ik help dus de scheiding regelen), relatiecoach en stiefcoach. En ik geef ook trainingen over hoe het is om in een samengesteld gezin te leven.

Best veel werk dus, maar gelukkig is er ook voldoende tijd om te ontspannen. En dat doe ik graag met mijn gezin; mijn vriend Harm, mijn tweeling Noortje en Gijs, zijn dochter Mila en onze zoon Kasper. En natuurlijk met onze hond! Want zo kwam ik natuurlijk bij de hondenvereniging terecht, doordat ik met onze teckel Boef op puppycursus ging. Hij vond het superleuk, met name over parcourtjes rennen vond hij top.

En binnenkort komt er nog een teckeltje bij. Over een paar weken mogen we Jaap ophalen. Nu al zin in!

Meepraten?
Draag gerust bij!