Lesrooster Voorjaar 2020

Voorjaarsseizoen gaat niet door, wel ‘online’ puppycursus mogelijk.

De gezondheid en veiligheid van onze vrijwilligers en cursisten staat bij ons altijd op de eerste plaats. Ondank alle maatregelen in ons land, zien we dat de situatie in Nederland verergert en de druk op de zorg sterk toeneemt. Om deze reden hebben wij besloten een extra stap te zetten om verdere verspreiding tegen te gaan. Het nieuwe cursus seizoen die in April van start zou gaan, gaat niet door. Dit betekent dat onze vereniging haar deuren sluit tot in ieder geval 1 juni. Zodra je weer bij ons terecht kunt voor cursussen laten we je dit via onze social media en website weten.

Wel willen we de nieuwe puppy eigenaren op weg helpen via een verkorte 8 weken ‘online’ cursus, bestaande uit een wekelijks contact moment met een trainer, 7 x oefeningen via instructievideo’s en een online theorieles. Wij vernemen het graag als je hierin interesse hebt. Deze cursus kost 50,- excl. Lidmaatschap en start de eerste week van April.

Uiteraard zijn we voor onze leden bereikbaar per email voor vragen over problemen waar je tegen aanloopt.

Pas goed op jezelf, pas goed op elkaar! Liefs, bestuur Hondenvereniging Zeewolde

Voorjaar

aanmeldbutton